Дистанційне навчання

 Шановні батьки та учні!

    На сторінці дистанційного навчання зібрано перелік всіх необхідних відеоуроків та матеріалів для підготовки та опрацювання уроків. Нагадую, що кожного дня, з понеділка по п'ятницю ми працюємо в Зум - синхронно! Але, якщо за якихось обставин, ви пропустили заняття - прошу обов'язково долучитися до перегляду даного матеріалу. Якщо потрібна допомога - обов'язково звертайтеся!

22.03

Математика: Рівняння. Розв’язок рівняння.  Ознайомлення з діленням круглих трицифрових чисел на одноцифрове. Процес розв’язування задачі.


Дз: стр:83 №507, №508
Читання: Сторінки життя Лесі Українки; її твори.



"Леся Українка дітям"

Дз: переглянувши відео, перейди за посиланням і дай відповіді на запитання вікторини "Леся Українка"

Фізична  культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці.





ЯДС: Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах»


Дз стр:98-99, Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах»

21.03
Математика: Математичні вирази: числові і буквені.  Перевірка  дії множення діленням . Розв’язання  оберненої задачі до суми двох добутків.


Дз: стр:81 №497, №498

Українська мова: Пригадую службові слова
Відеоурок

Дз стр:124 впр 9

Читання: Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...» 



Дз: стр:125, виразно читати вірш

20.03

Читання: Робота із джерелами про життя і творчість поета.
Вибір творів за уподобаннями учнів: розділ у посібнику «Я люблю читати». Оксана Іваненко «Чабан» (уривок з книги «Тарасові шляхи»); збірки «За сонцем хмаронька пливе...», «Дитячий Кобзар» та ін.

Відеоурок  Оксана Іванченко "Тарасові шляхи"

Дз: вивчити один  вірш (на вибір), із дитячого Кобзаря.

Українська мова: Пригадую службові слова
Відеоурок

Дз стр:122 впр 4 

Математика: Відношення кратного порівняння.  Перевірка дії  ділення множенням. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.


Дз: стр:79 №488, №489

ЯДС: Хто такі земляни


Дз стр:96-97

19.03

ЯДС: Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. 


Математика: Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності та нерівності.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.


Дз: стр:78 №479, №480

Українська мова: Перевіряю свої досягнення. Дієслово



Мистецтво: Гумор у мистецтві. Щарж  «Веселий школярик/школярочка» (кольорові олівці, фломастери)




Фізична  культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці.

18.03

ЯДС: Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати
Дз стр:90-92, виконай вправу, створіть своє рекламне оголошення.

Математика: Обернені  задачі до задач на знаходження суми двох добутків. Процес розв’язування задачі.

Дз: стр:77 №469

Укр.мова: Добираю дієслова – антоніми і синоніми (2-й урок)


Дз:
Фізична  культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці.






15.03

Математика: 
Позатабличне множення і ділення. Дослідження ділення двоцифрового числа одноцифрове, якщо кількість десятків не ділиться на дільник.


Дз: стр:75 №457, №458

Читання: Збагачення знань учнів про життя і творчість Тараса Шевченка.


Дз Стр: 124-125, прочитати вірші, виконати вправу за посиланням "Знаю вірші Шевченка"

Фізична  культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці.





ЯДС: Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб




ДЗ: стр:86-89

14.03
Математика: Виконання ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вміння та навички розв’язувати задачі вивчених видів.



Дз: стр:74 №446, №447

Укр.мова: Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками


Дз стр:118 впр:9

Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Що відображають його фрагменти? Ознайомлення із настановами щодо читання цього розділу. Вірш Любові Забашти «Дивосвіт». Вірші це не просто рима

Відеоурок 1 (Поняття рими).

Відеоурок 2 Любов Забашта "Дивосвіт"

Дз стр: 124, виразно прочитати вірш

13.03

ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви»

Представлення та захист своїх проектів.

Математика: Аналіз діагностичної роботи. Позатабличне множення і ділення. Ознайомлення з діленням суми на число. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох часток.



Дз: стр:72 №436, №437


Укр.мова: Урок з розвитку звязного мовлення за темою: "Розповідаю про свою сім'ю"


Дз: намалюй кольоровими олівцями ілюстрацію до свого малюнку

Читання: Діагностувальна робота 
Колективна індивідуальна перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення»


12.03
ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви»


Дз: підготувати проект "Страровині українські страви"

Математика: Діагностувальна робота. 
Тема: Множення та ділення в межах 1000


Укр.мова: Повторюмо вивчене з дієсловом


Завдання з картками: "У творчості Шевченка"







11.03

ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт «Як з’явився перший вареник?»


Дз: підготувати проект "Страровині українські страви"

Математика: Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.


ДЗ стр:71 №425, №426

Укр.мова: Правильно пишу НЕ з дієсловами.


Дз стр:116 впр.10

Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори.  Рухлива гра. 




Рухлива вправа.

08.03

Математика: Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені.  Компетентнісно-зорієнтовані задачі.


ДЗ стр:69 №415, №416

Читання: Байки. 
Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак», «Чиж та Голуб»;


«Чиж та Голуб»


ДЗ: вивчи одну із байок, яка найбільше сподобалась.

Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори.  Рухлива гра. 




Рухлива вправа.

07.03

Математика: Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені.  Вправлення  в обчисленні виразів на дії різного ступеня. Розв’язання задачі на спільну роботу.


ДЗ стр:67 №402, №403

Укр.мова: Розрізняю часові форми дієслів.


Дз стр:113 впр:7

Мистецтво: Фантастичні пригоди у Країні Див. Декоративний натюрморт "Запрошення до чаю» (фломастери, кольорові олівці)

06.03

Математика: Позатабличне множення і ділення. Дії з величинами. Правила порядку дій у числових виразах. Задачі геометричного змісту. Дослідження множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Виконання ділення складених іменованих чисел на одноцифрове.

Відеоурок 1 (Математичні вирази: числові і буквені. Нерівності зі змінною).

Відеоурок 2 (Задачі геометричного змісту)

Відеоурок 3 (Дослідження множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Виконання ділення складених іменованих чисел на одноцифрове) 

Дз стр:66 №394, №395

Укр.мова: Змінюю дієслова за часами


Дз стр:115 впр:10

ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло»


Дз стр:76-77, прочитати і виконати вправу перейшовши за посиланням "Моє тіло"

05.03

Математика: Дії з величинами.  Математичні вирази: числові і буквені. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Розв’язання задачі на суму двох добутків.

Відеоурок 1 (Математичні вирази: числові і буквені. Нерівності зі змінною).

Відеоурок  2 (Розв’язання задачі на суму двох добутків).

Дз: стр:64 №384, №385

Укр.мова: Правильно записую дієслова на –ться, -шся


Дз: стр:111, впр:7


Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори.  Рухлива гра. 




Рухлива вправа.

ЯДС: Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами.



Дз, опрацюй стр.підручника 71-74, та виконай вправу перейшовши за посилання

04.03

ЯДС: Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу.


Дз, опрацюй стр.підручника 69-70, та виконай вправу перейшовши за посилання


Математика: Дії з величинами.  Задачі геометричного змісту. Розв’язання задачі  на спільну роботу.  Іменовані числа.


Відеоурок (Дії з величинами).

Дз: стр:63 №375, №376

Укр.мова: Розпізнаю дієслова




Дз: стр: 109, впр:8

Фізична культура: 
Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори.  Рухлива гра. 




Рухлива вправа.

01.03

Читання: П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).


Дз: намалюй ілюстрацію до цієї казки, виконай вправу, перейшовши за посиланням


Математика: Числові рівності і нерівності. Геометричні фігури на площині і у просторі.   Розподільний закон множення стосовно віднімання. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох добутків.



Дз: стр:61 №365, №366

29.02

Читання: П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).


ДЗ: стр:110-115, прочитати казку-п'єсу

Математика: Математичні вирази: числові і буквені.  Правила порядку дій у числових виразах.   Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.


Відеоурок 2 (Множення одноцифрового числа на двоцифрове)


ДЗ: стр:60 №355, №356

Українська мова: Урок з розвитку звязного мовлення: Пишу переказ тексту"Випадок в автобусі"


Дз: намалюй свою ілюстрацію до тексту.

Мистецтво: Картинки з виставки. (продовження). Композиція
«Фантастичний натюрморт» (гуаш).


28.02

ЯДС: 

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування


Відеоурок


Дз: стр:67-68


Українська мова: Діагностувальна робота. Диктант


Математика: Математичні вирази: числові і буквені.  Геометричні фігури на площині і у просторі. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.




ДЗ: стр:59 №346, №347


Читання: Чому Мартіно зумів дізнатися, куди веде невідома дорога? Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника. Комбіноване читання: вголос і мовчки. Дійові особи твору. Головний персонаж; аналіз мотивів його вчинків. Ставлення до нього автора, сеньйорів з чарівного палацу та мешканців села. Чим читачі можуть доповнити характеристику Мартіно? Знаходження у тексті речення, у якому висловлено головну думку. Висловлення читачами своєї точки зору щодо цього висновку.

Дз: обери епізод казки, який найбільше вразив для переказу. Намалюй до нього малюнок.

27.02

ЯДС: Чому важливо поєднувати працю і відпочинок


Дз:стр: 64-67, перейди за посиланням та виконай вправу

Активний та пасивний відпочинок

Математика: Позатабличне  множення і ділення.  Числові рівності і нерівності.  Рівняння.  Розв’язок рівняння.  Множення  одноцифрового числа на двоцифрове.



ДЗ: стр:57 №335, №336

Українська мова: Узагальнюючий  урок з теми: «Числівник»


Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори.  Рухлива гра.






26.02

Математика: Розв’язую задачі на різницю двох добутків. Обчислення вирази зі змінною. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.



Дз стр:55 №324, №325

Українська мова: Правильно читаю числові вирази


Дз: впр:8 стр:107


ЯДС: Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування


ДЗ:62-63, перейди за посиланням т авиконай вправу


Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори.  Рухлива гра.




23.02

Математика: Дії з величинами.   Розподільний закон множення відносно додавання. Використання  розподільного  закону  в обчисленнях виразів та задач.

Відеоурок

Дз стр:52 №304, №305

Читання: 
Тема. Чому Мартіно зумів дізнатися, куди веде невідома дорога? Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника. Комбіноване читання: вголос і мовчки. Дійові особи
твору. Головний персонаж; аналіз мотивів його вчинків. Ставлення до нього автора, сеньйорів з чарівного палацу та мешканців села. Чим читачі можуть доповнити характеристику Мартіно? Знаходження у тексті речення, у якому висловлено головну думку. Висловлення читачами своєї точки зору щодо цього висновку.


Дз: стр:104-107, прочитай казку.

ЯДС: 

Як зміцнювати своє здоров’я.

Проєкт «Гордість України»


Дз: 

22.02

Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту.  Іменовані числа.

Відеоурок

Дз стр:8 №31, 32

Українська мова: Розрізняю іменники – назви істот


Дз: стр:79 впр:7

Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання

Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"

21.02

Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту.  Іменовані числа.

Відеоурок

Дз стр:8 №31, 32

Українська мова: Розрізняю іменники – назви істот


Дз: стр:79 впр:7

Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання

Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"

20.02

Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту.  Іменовані числа.

Відеоурок

Дз стр:8 №31, 32

Українська мова: Розрізняю іменники – назви істот


Дз: стр:79 впр:7

Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання

Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"

19.02

Математика: Письмове додавання та віднімання чисел. Задачі з буквеними даними. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

Відеоурок

Дз стр:6 №20, 21

Українська мова
Повторення вивченого у 1семестрі
Досліджуємо слова з ненаголошеним е та и в корені слова: відеоурок

10.01.

Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту.  Іменовані числа.

Відеоурок

Дз стр:8 №31, 32

Українська мова: Розрізняю іменники – назви істот


Дз: стр:79 впр:7

Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання

Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"

ЯДС: Яка роль шкіри в організмі людини


Дз: стр:10-12

09.01.

Математика: Письмове додавання та віднімання чисел. Задачі з буквеними даними. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.

Відеоурок

Дз стр:6 №20, 21

Українська мова
Повторення вивченого у 1семестрі
Досліджуємо слова з ненаголошеним е та и в корені слова: відеоурок

08.01.2024

Математика: Додавання та віднімання в межах 1000. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.

Відеоурок

Дз стр:5 №10, 11

Українська мова
Повторення вивченого у 1семестрі
Будова слова: відеоурок



22.12

Математика: Додавання та віднімання трицифрових чисел.

Відеоурок

Дз: стр:107 №620,  №621

08.12

Математика: Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них.

Відеоурок

Дз: стр:107 №620,  №621

Читання: Діагностична робота. Аудіювання.

07.12

Математика: Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них.

Відеоурок

Дз: стр:105 №609,  №610

Українська мова: Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за словником. Складання і записування тексту за поданим початком.


Дз: стр:77 впр:6

Читання: Григорій Фалькович «Щедрий комар».


Дом.завд. ознайомся з іншими віршами письменника

Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Акробатика: перекид назад в упорстоячи на колінах, в упор присівши. Перекиди вперед. 

«Міст» з положення лежачи. Підтягування у висі (хлопчики) і у висі лежачи (дівчатка). 

Рухлива гра«Запорожець на Січі»

06.12

Математика: Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними.

Відеоурок

Дз: стр:103 №598, №599

Українська мова: Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях.


Дз: стр:76 впр:11

Читання: Зимові картини і «зимові» слова.
Вірш Галини Малик «Грудень». 

Дз стр:70, дай відповіді на запитання

ЯДС: Різноманітність культурних рослин. Значення рослин.


05.12

Математика: Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь.

Відеоурок

Дз: стр:101-102 №587, №588

Українська мова: Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Пошук інформації на рекламному плакаті. Написання розгорнутої відповіді на запитання.


Дз: стр:74 впр:12

ЯДС: Технологічна галузь. Енергія. «Різдвяний ангелик».




04.12

Математика: Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне.

Відеоурок

Дз: стр:100 №576, №577

Українська мова: Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла».


ЯДС: Пристосування квітков рослин до різних умов життя.


Фізична культура: Комплекс ЗРВ з м'ячами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «День і ніч»

24.11

Математика: Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини.

Відеоурок

Дз: стр:93 №542, №543

ЯДС:Як розмножуються квіткові рослини?


Читання: Зимові радості і турботи. Презентація учнями прочитаних творів: різножанрових і різної тематики. Складання реклами, відгуків учнів.


Фізична культура: Організаційнівправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра "День - ніч"

23.11

Математика: Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах.

 Відеоурок

Дз: стр:91 №529, №530

Українська мова: Визначення суфікса у словах. Пошук інформації на квитку до музею. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

Відеоурок

Дз стр: 65 впр:10

Читання: Читання мовчки. Борис Комар «Що таке школа під голубим небом?».

22.11

Математика: Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків.

 Відеоурок

Дз: стр:89 №518, №519

Українська мова: Перенос слів з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту.


Дз стр: 61 впр:7

Читання:  Як завершити оповідання «Колядка». Створення назв тексту за аналогією до прочитаного, інших джерел, життєвого досвіду.


Дз: стр:68, дати відповідь на запитання.

ЯДС: Які бувають рослини?

21.11

Математика: Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа.

 Відеоурок

Дз: стр:85-86 №498, №499

Українська мова: Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці».


ЯДС: Чому грунти потребують охорони?


08.11

Математика: Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь.

 Відеоурок

Дз: стр:69 №409, №410

Українська мова: Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода».


Читання:  Народ вчить, як на світі жити. Прислів’я. Особливість змісту і побудови.


Дз: стр:56, вивчи 2 прислів'я на вибір.

ЯДС: Узагальнення та систематизації знань.


07.11

Математика: Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів.

 Відеоурок

Дз: стр:68 №399, №400

Українська мова: Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.

Дз: стр:50 впр:8

ЯДС: Які властивості має повітря?  Практична робота


Дз: стр:103-106, прочитай, дай відповіді на запитання.



06.11

Математика: Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами.

 Відеоурок

Дз: стр:66 №388, №389

Українська мова: Визначення основи слова. Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями.

Дз: стр:48 впр:10


ЯДС: Технологічна галузь. Чарівні перетворення. «Гілка горобини».


03.11

Математика: Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами.

 Відеоурок

Дз: стр:66 №388, №389

Читання:  Народна легенда. Значення слова легенда. Походження назви Переяслав.


Дз: стр:53-55, прочитати, дати відповідь на запитання.

ЯДС: Яка роль повітря у природі?


Дз: стр:99-103, прочитай, дай відповіді на запитання.



02.11

Математика: Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками.

 Відеоурок

Дз: стр:64 №380, №381

Читання: Народні пісні. Тематика народних пісень. Українська народна пісня «Три товариша».

Українська мова: Спостереження за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями.

Дз: стр:47 впр:7

Читання: Народні пісні. Тематика народних пісень. Українська народна пісня «Три товариша».

Дз: стр:52-53, прочитати, дати відповідь на запитання.

1.11

Математика: Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів.

 Відеоурок

Дз: стр:62 №370, №371

Українська мова: Визначення закінчень у словах. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

Дз: стр:45 впр:7

Читання: Робота з дитячою книжкою.
А.Давидов « Вовчі каверзи».



ЯДС: Чому вода потребує охорони?






31.10 

Математика: Таблиці множення числа 9 і ділення на 9.Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата.

Дз: стр:60 №360, №361

Українська мова: Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною .

Дз: стр:43 впр:9

ЯДС 
Які речовини розчиняються у воді?  Дослідження.


30.10

Математика: Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота.    Задачі з буквеними даними.

Дз: стр:58-59 №349, №350

Українська мова: Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями.

Дз: стр:стр:41 впр:7

ЯДС
Технологічна галузь.Чарівні перетворення. «Кленові листочки».



Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Повільний біг. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

20.10

Математика: Задачі на  четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника.

Дз: стр:57 №342, №343

Читання: Українська народна казка «Вечірник, Полуночник і Світанок». Встановлення причинно-наслідкових зв’язків між подіями казки. Вибірковий переказ частин твору.

Дз: стр: 47-51, прочитай дай відповіді на запитання.

Мистецтво: Поняття: портрет. Розглядання зображень людини. Алгоритм зображення обличчя людини. Практична робота «Автопортрет».


ЯДС: Де ховається вода? Які властивості має вода?



Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа»

 

19.10

Математика: Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання  рівнянь за текстами.

Дз: стр: 56 №332, №333

Українська мова: Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня».

Дз: Прочитай свій переказ, якщо знайдеш помилки - виправ ії.
Намалюй кольоровими олівцями ілюстрацію до тексту.

Читання: Образ народного героя. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка». Які події казки засвідчують, що вона героїчна? Які чарівні події відбуваються в казці? Ознаки, що характеризують головного героя. Розвиток прогностичних умінь. Підготовка до стислого переказу казки.


Дз:

18.10

Математика: Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на  знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур.

Дз: стр:54-55 №324, №325

Українська мова: Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки.        

Дз: стр:39 впр:8

Читання: Робота з дитячою книжкою.
Твори дитячих видавництв. « По одному ковтку-найслабкішим»,« Не забувай про джерело».

"Не забувай про джерело"

ЯДС: Технологічна галузь. Між минулим і майбутнім . «Пухнасті айстри з бабусиного саду».

17.10

Математика: Аналіз діагностувальної  роботи.Обчислення виразів на 2–3 дії. Розв’язування задач різними способами. 

Дз: стр:53 №315, №316

Українська мова: Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.
Дз: стр:37 впр:8

ЯДС: Які тіла нас оточують і з чого вони складаються?


16.10

Українська мова: Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі слова. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання.
Дз: стр:35 впр:7

ЯДС: Які бувають явища природи?


13.10

Математика: Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами.

Дз: стр:51 №305, №306

Читання: Література рідного краю (місто, район, село). Шкільна преса — майбутні письменники серед нас. Зустріч з митцем. 

ЯДС: Як провести вимірювання?     

12.10

Математика: Розв’язування задач двома способами. Нерівності.

Дз: стр:49 №295, №296


Читання: Узагальнення за розділом. Ігрові завдання. Групова робота.


11.10

Математика: Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею.

Дз: стр:48 №286, №287

Українська мова: Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.


Читання: Робота з дитячою книжкою. Б.Комар «Бджолиний мед».


10.10

Математика: Задачі на знаходження четвертого пропорційного  з величинами: норма витрати, кількість, загальна витрата.

Дз: стр:46 №276, №277

Мистецтво: Поняття сюїта. Слухання М.Равель. Сюїта «Моя матінка Гуска». Перегляд фр. к/ф. «Червона Шапочка». Розучування «Пісня Червоної Шапочки» м. О.Рибнікова, сл.. Ю. Михайлова


Українська мова: Спостереження за словами, які звучать однаково, але мають різні значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання.

Дз стр:33 впр:7

ЯДС: Як провести спостереження?



09.10

Математика:Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром.

Дз: №266, №267 стр:45

Українська мова: Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік».

ДЗ: намалюй чим би ти хотів зайнятися на пікніку.

ЯДС: Технологічна галузь. Між минулим і майбутнім. «Попелюшка».


06.10

Математика:Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника.

Дз: стр:43 №255, №256 

Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, ходьба зі зміною частоти кроку. Біг “протиходом”. Рухлива гра “Гуси-лебеді”


05.10

Математика: Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів.

Дз: стр:41 №245, №246

Читання: Для чого читають книжки?
Казка Василя Сухомлинського «Спляча книга». 


Дз: стр: 34-35, прочитай, дай відповідь на запитання стр:35

ЯДС: 
Чому важливо бути відповідальним.

Дз: стр:64-65, пригадай правила безпечної роботи в інтернеті.
04.10

Математика: Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною.

ДЗ №235, №236 стр:39-40

Українська мова: Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на задану тему за опорними словами.
ДЗ впр:9 стр:24

Читання: За Олександром Єфімовим «Друкар книг, перед тим небачених».
Створення тематичної павутинки до слова друк.

Дз стр:33-34, Що нового ти дізнався(-лася)? 

Мистецтво: "Що нам осінь принесла?"

03.10

Математика: Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними.

Дз стр:38 №224, №225

Українська мова: Діагностувальна робота. Списування "Осінь у парку"

02.10

Математика: Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел.

ДЗ стр:36 №212, №213

Українська мова: Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки.

ДЗ впр:7 стр:22

ЯДС: Технологічна галузь. Між минулим і майбутнім . «Мамонтенятко Монті».


29.09

Математика: Міри часу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними.


ДЗ: стр:34-35 №202, №203, пригадай одиниці вимірювання.

Фізична культура 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м.  «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рівномірний біг до 900 м.  Рухлива гра «Горішки» 


ЯДС: Традиції моєї сім'ї.

Читання:  «Без слова немає мови, а без мови — книги».
 Наша мова — безцінний скарб. 


Дз: стр:20-21, прочитай, дай відповіді на запитання: Яке геніальне відкриття зробили наші предки?

28.09

Читання:  Перевіряю свої досягнення за розділом "Здрастуй,  рідна школа і мій третій клас"

Математика: Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.


ДЗ: стр:32 №192, №1933, повтори таблицю множення і ділення на 5.

Українська мова: Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки.
ДЗ: стр:21 впр:8. 

Мистецтво: Повторення: пейзаж, колорит.  Практична робота: Створення власної марини (гуаш).

 Робота з дитячою книжкою.  Людина створила книжку. Р. Кіплінг « Як було винайдено абетку».


27.09

ЯДС: Що я знаю про історію свого роду.

ДЗ: стр:51-54


Українська мова: Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання.
Дз: стр:19 впр:7

Математика: Таблиці множення числа 4 і ділення на 4.Складання рівнянь за текстом.

Дз: стр:31 №181, №182

Читання: Оповідання Марії Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів!». Характеристика головного персонажа. Збагачення мовлення фразеологічними зворотами.


Дз: стр:14-15, опрацюй оповідання Марії Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів!». 

26.09

Математика: Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння.

Дз стр:29 №172

Українська мова: Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання.

Дз: стр:17 впр:11

Мистецтво

 Фізична культура (працюємо асинхронно)

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода).  Танцювальний крок «притупування».  Рухлива гра «Горішки»



ЯДС: Чому сім'я – найголовніше в нашому житті. Проєкт «Ми родичі».

 
Проект: "МОЯ РОДИНА"