Шановні батьки та учні!
На сторінці дистанційного навчання зібрано перелік всіх необхідних відеоуроків та матеріалів для підготовки та опрацювання уроків. Нагадую, що кожного дня, з понеділка по п'ятницю ми працюємо в Зум - синхронно! Але, якщо за якихось обставин, ви пропустили заняття - прошу обов'язково долучитися до перегляду даного матеріалу. Якщо потрібна допомога - обов'язково звертайтеся!
22.03
Математика: Рівняння.
Розв’язок рівняння. Ознайомлення з
діленням круглих трицифрових чисел на одноцифрове. Процес розв’язування задачі.
Дз: стр:83 №507, №508
Читання: Сторінки життя Лесі Українки; її твори.
Дз: переглянувши відео, перейди за посиланням і дай відповіді на запитання вікторини "Леся Українка"
Фізична культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці.
ЯДС: Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження:
«Що у вашому домі вироблено в інших країнах»
Дз стр:98-99, Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах»
21.03
Математика: Математичні
вирази: числові і буквені.
Перевірка дії множення діленням .
Розв’язання оберненої задачі до суми
двох добутків.
Дз: стр:81 №497, №498
Читання: Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине
білий човник...»
Дз: стр:125, виразно читати вірш
20.03
Читання: Робота із джерелами про життя і творчість поета.
Вибір творів за уподобаннями учнів: розділ у
посібнику «Я люблю читати». Оксана
Іваненко «Чабан» (уривок
з книги «Тарасові шляхи»); збірки
«За сонцем хмаронька пливе...», «Дитячий Кобзар»
та ін.Відеоурок Оксана Іванченко "Тарасові шляхи"
Дз: вивчити один вірш (на вибір), із дитячого Кобзаря.
Дз стр:122 впр 4
Математика: Відношення
кратного порівняння. Перевірка дії ділення множенням.
Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
Дз: стр:79 №488, №489
ЯДС: Хто такі земляни
Дз стр:96-97
19.03
ЯДС: Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу.
Математика: Правила порядку дій у числових виразах. Числові рівності та нерівності. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
Дз: стр:78 №479, №480
Українська мова: Перевіряю свої досягнення.
Дієслово
Мистецтво: Гумор у мистецтві. Щарж «Веселий школярик/школярочка» (кольорові
олівці, фломастери)
Фізична культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці.
18.03
ЯДС: Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати
Дз стр:90-92, виконай вправу, створіть своє рекламне оголошення.
Математика: Обернені задачі до задач на знаходження суми двох
добутків. Процес розв’язування задачі.
Дз: стр:77 №469
Дз:
Фізична культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з місці.
15.03
Математика:
Позатабличне множення і ділення. Дослідження ділення двоцифрового числа одноцифрове,
якщо кількість десятків не ділиться на дільник.
Дз: стр:75 №457, №458
Читання: Збагачення знань учнів про життя і творчість Тараса
Шевченка.
Дз Стр: 124-125, прочитати вірші, виконати вправу за посиланням "Знаю вірші Шевченка"
Фізична культура: Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку
координації. Стрибки зі скакалкою на одній, двох ногах. Стрибки у довжину з
місці.
ЯДС: Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб
14.03
Математика: Виконання
ділення двоцифрового числа на одноцифрове. Закріплення вміння та навички
розв’язувати задачі вивчених видів.
Дз: стр:74 №446, №447
Дз стр:118 впр:9
Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд
колажу. Що відображають його
фрагменти? Ознайомлення із настановами щодо читання цього
розділу. Вірш Любові
Забашти «Дивосвіт». Вірші — це не
просто рима
Відеоурок 1 (Поняття рими).
Відеоурок 2 Любов Забашта "Дивосвіт"
Дз стр: 124, виразно прочитати вірш
13.03
ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні українські страви»
Представлення та захист своїх проектів.
Математика: Аналіз діагностичної роботи. Позатабличне множення і
ділення. Ознайомлення з діленням суми на число. Розв’язання
задачі на різницеве порівняння двох часток.
Дз: стр:72 №436, №437
Укр.мова: Урок з розвитку звязного мовлення за темою: "Розповідаю про свою сім'ю"
Дз: намалюй кольоровими олівцями ілюстрацію до свого малюнку
Читання: Діагностувальна робота
Колективна індивідуальна перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення»
12.03
ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Мініпроєкт «Старовинні
українські страви»
Дз: підготувати проект "Страровині українські страви"
Математика: Діагностувальна робота.
Тема:
Множення та ділення в межах
1000
Завдання з картками: "У творчості Шевченка"
11.03
ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Мініпроєкт
«Як з’явився перший вареник?»
Дз: підготувати проект "Страровині українські страви"
Математика: Позатабличне множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
ДЗ стр:71 №425, №426
Укр.мова: Правильно пишу НЕ з дієсловами.
Дз стр:116 впр.10
Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра.
Рухлива вправа.
08.03
Математика: Позатабличне
множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
ДЗ стр:69 №415, №416
Читання: Байки.
Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак», «Чиж та Голуб»;
Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак», «Чиж та Голуб»;
«Чиж та Голуб»
ДЗ: вивчи одну із байок, яка найбільше сподобалась.
Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра.
Рухлива вправа.
07.03
Математика: Позатабличне
множення і ділення. Математичні вирази: числові і буквені. Вправлення
в обчисленні виразів на дії різного ступеня. Розв’язання задачі на
спільну роботу.
ДЗ стр:67 №402, №403
Укр.мова: Розрізняю часові форми
дієслів.
Дз стр:113 впр:7
Мистецтво: Фантастичні пригоди у Країні Див. Декоративний натюрморт "Запрошення до чаю» (фломастери, кольорові олівці)
06.03
Математика: Позатабличне множення і ділення. Дії з величинами. Правила
порядку дій у числових виразах. Задачі геометричного змісту. Дослідження множення круглого трицифрового числа на
одноцифрове. Виконання ділення складених іменованих чисел на одноцифрове.
Відеоурок 1 (Математичні вирази: числові і буквені. Нерівності зі змінною).
Відеоурок 2 (Задачі геометричного змісту)
Відеоурок 3 (Дослідження множення круглого трицифрового числа на одноцифрове. Виконання ділення складених іменованих чисел на одноцифрове)
Дз стр:66 №394, №395
Укр.мова: Змінюю дієслова за часами
Дз стр:115 впр:10
ЯДС: Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження:
«Послухаємо своє тіло»
05.03
Математика: Дії з
величинами. Математичні вирази: числові
і буквені. Нерівності зі змінною. Розв’язки нерівності зі змінною. Розв’язання
задачі на суму двох добутків.
Відеоурок 1 (Математичні вирази: числові і буквені. Нерівності зі змінною).
Відеоурок 2 (Розв’язання задачі на суму двох добутків).
Дз: стр:64 №384, №385
Укр.мова: Правильно записую дієслова
на –ться, -шся
Дз: стр:111, впр:7
Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра.
Рухлива вправа.
ЯДС: Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях.
Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами.
Дз, опрацюй стр.підручника 71-74, та виконай вправу перейшовши за посилання
04.03
ЯДС: Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях.
Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу.
Дз, опрацюй стр.підручника 69-70, та виконай вправу перейшовши за посилання
Математика: Дії з
величинами. Задачі геометричного змісту.
Розв’язання задачі на спільну
роботу. Іменовані числа.
Відеоурок (Дії з величинами).
Дз: стр:63 №375, №376
Укр.мова: Розпізнаю дієслова
Дз: стр: 109, впр:8
Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і
профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку
гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра.
Рухлива вправа.
01.03
Читання: П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).
Дз: намалюй ілюстрацію до цієї казки, виконай вправу, перейшовши за посиланням
Математика: Числові рівності і нерівності. Геометричні фігури на площині і у просторі. Розподільний закон множення стосовно віднімання. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох добутків.
Дз: стр:61 №365, №366
29.02
Читання: П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено).
ДЗ: стр:110-115, прочитати казку-п'єсу
Математика: Математичні вирази: числові і буквені. Правила порядку дій у числових виразах. Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
Відеоурок 2 (Множення одноцифрового числа на двоцифрове)
ДЗ: стр:60 №355, №356
Українська мова: Урок з розвитку звязного мовлення: Пишу переказ тексту"Випадок в автобусі"
Дз: намалюй свою ілюстрацію до тексту.
Мистецтво: Картинки з виставки. (продовження). Композиція
«Фантастичний натюрморт»
(гуаш).28.02
ЯДС:
Як дотримуватися правил безпеки
в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування Дз: стр:67-68 Українська мова: Діагностувальна робота. ДиктантМатематика: Математичні вирази: числові і буквені. Геометричні фігури на площині і у просторі. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.ДЗ: стр:59 №346, №347 Читання: Чому Мартіно
зумів дізнатися, куди веде невідома дорога? Казка Джанні Родарі «Дорога,
що нікуди не вела». Слово про письменника. Комбіноване читання: вголос і мовчки. Дійові
особи твору. Головний персонаж;
аналіз мотивів його вчинків. Ставлення до нього автора,
сеньйорів з чарівного палацу та мешканців села. Чим читачі можуть доповнити характеристику Мартіно? Знаходження у тексті речення, у якому висловлено головну
думку. Висловлення читачами своєї точки зору щодо
цього висновку. Дз: обери епізод казки, який найбільше вразив для переказу. Намалюй до нього малюнок. |
27.02
ЯДС: Чому важливо поєднувати працю і відпочинок
Дз:стр: 64-67, перейди за посиланням та виконай вправу
Активний та пасивний відпочинок
Математика: Позатабличне множення і ділення. Числові рівності і нерівності. Рівняння. Розв’язок рівняння. Множення одноцифрового числа на двоцифрове.
ДЗ: стр:57 №335, №336
Українська мова: Узагальнюючий урок з теми: «Числівник»
Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і
профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку
гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра.
26.02
Математика: Розв’язую задачі на різницю двох добутків. Обчислення вирази зі змінною. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
Дз стр:55 №324, №325
Українська мова: Правильно читаю числові
вирази
Дз: впр:8 стр:107
ЯДС: Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування
ДЗ:62-63, перейди за посиланням т авиконай вправу
Фізична культура: Організовуючі вправи. Фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Фізичні вправи: присідання, нахили, виси та упори. Рухлива гра.
23.02
Математика: Дії з величинами. Розподільний закон множення відносно додавання. Використання розподільного закону в обчисленнях виразів та задач.
Відеоурок
Дз стр:52 №304, №305
Читання: Тема. Чому Мартіно зумів дізнатися, куди веде невідома дорога? Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника. Комбіноване читання: вголос і мовчки. Дійові особи
Дз: стр:104-107, прочитай казку.
ЯДС:
Як зміцнювати своє здоров’я. |
Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Іменовані числа.
Відеоурок
Дз стр:8 №31, 32
Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання
Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"
21.02
Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Іменовані числа.
Відеоурок
Дз стр:8 №31, 32
Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання
Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"
20.02
Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Іменовані числа.
Відеоурок
Дз стр:8 №31, 32
Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд колажу. Відображення розділу на форзаці і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання
Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"
19.02
Математика: Письмове додавання та віднімання чисел. Задачі з буквеними даними. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
Відеоурок
Дз стр:6 №20, 21
Українська мова
Повторення вивченого у 1семестрі
Досліджуємо слова з ненаголошеним е та и в корені слова: відеоурок
10.01.
Математика: Письмове додавання з переходом через розряд. Периметр многокутника. Задачі геометричного змісту. Іменовані числа.
Відеоурок
Дз стр:8 №31, 32
Читання: Ознайомлення із вступом до розділу. Розгляд
колажу. Відображення розділу на форзаці
і у змісті підручника. Прогностичні висловлювання
Дз: намалюй малюнок на тему "Мій рідний край"
ЯДС: Яка роль шкіри в організмі людини
Дз: стр:10-12
09.01.
Математика: Письмове додавання та віднімання чисел. Задачі з буквеними даними. Компетентнісно-зорієнтовані задачі.
Відеоурок
Дз стр:6 №20, 21
Українська мова
Повторення вивченого у 1семестрі
Досліджуємо слова з ненаголошеним е та и в корені слова: відеоурок
08.01.2024
Математика: Додавання та віднімання в межах 1000. Рівняння. Розв’язок рівняння. Задачі з буквеними даними.
Відеоурок
Дз стр:5 №10, 11
Українська мова
Повторення вивченого у 1семестрі
Будова слова: відеоурок
Дз: "Будова слова"
22.12
08.12
Математика: Порівняння способів віднімання круглих трицифрових чисел. Розв’язування задач та складання обернених до них.
Відеоурок
Дз: стр:107 №620, №621
Читання: Діагностична робота.
Аудіювання.
07.12
Математика: Порівняння способів додавання круглих трицифрових чисел. Складання і розв’язування задач на знаходження трьох доданків за їхньою сумою та за сумами двох з них.
Відеоурок
Дз: стр:105 №609, №610
Українська мова: Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються за
словником. Складання і записування тексту за поданим початком.
Дз: стр:77 впр:6
Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Акробатика: перекид назад в упорстоячи на колінах, в упор присівши. Перекиди вперед.
«Міст» з положення лежачи. Підтягування у висі (хлопчики) і у висі лежачи (дівчатка).
Рухлива гра«Запорожець на Січі»
06.12
Математика: Додавання та віднімання круглих чисел у межах 1000. Розв’язування задач з буквеними даними.
Відеоурок
Дз: стр:103 №598, №599
Українська мова: Написання записки й смс-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними
[е], [и] в коренях.
Дз: стр:76 впр:11
Читання: Зимові картини і «зимові»
слова.
Вірш Галини Малик «Грудень». Дз стр:70, дай відповіді на запитання
ЯДС: Різноманітність культурних рослин. Значення
рослин.
05.12
Математика: Віднімання круглих чисел двома способами. Розв’язування задач та рівнянь.
Відеоурок
Дз: стр:101-102 №587, №588
Українська мова: Написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються
добором спільнокореневих слів. Пошук інформації на карті України за поданими
запитаннями. Пошук інформації на рекламному плакаті. Написання розгорнутої
відповіді на запитання.
Дз: стр:74 впр:12
ЯДС: Технологічна галузь. Енергія. «Різдвяний
ангелик».
04.12
Математика: Усне додавання та віднімання круглих чисел. Розв’язування ускладнених задач на четверте пропорційне.
Відеоурок
Дз: стр:100 №576, №577
Українська мова: Розвиток
зв’язного мовлення. Написання розповіді
на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень.
Тема для спілкування: «Зима прийшла».
ЯДС: Пристосування квітков рослин до різних умов
життя.
Фізична культура: Комплекс
ЗРВ з м'ячами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча,
передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після
відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «День і ніч»
24.11
Математика: Міри довжини. Міліметр. Співвідношення між мірами довжини. Розв’язування задач із мірами довжини.
Відеоурок
Дз: стр:93 №542, №543
ЯДС:Як розмножуються квіткові рослини?
Читання: Зимові радості і турботи. Презентація учнями прочитаних творів: різножанрових і
різної тематики. Складання реклами, відгуків учнів.
Фізична культура: Організаційнівправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем
(елементи футболу): ведення м’яча,
обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання
м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому
м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра "День - ніч"
23.11
Математика: Додавання та віднімання чисел на основі нумерації. Визначення загальної кількості одиниць, десятків, сотень у трицифрових числах.
Відеоурок
Дз: стр:91 №529, №530
Українська мова: Визначення суфікса у словах. Пошук інформації на квитку до музею.
Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.
Дз стр: 65 впр:10
Читання: Читання мовчки. Борис
Комар «Що таке школа під голубим небом?».
22.11
Математика: Порівняння трицифрових чисел. Запис трицифрових чисел сумою розрядних доданків.
Відеоурок
Дз: стр:89 №518, №519
Українська мова: Перенос слів з апострофом після префіксів. Пошук інформації на карті
України за поданими запитаннями. Написання розповіді за запитаннями на основі
прочитаного тексту.
Дз стр: 61 впр:7
Читання: Як завершити оповідання «Колядка». Створення назв
тексту за аналогією до прочитаного, інших джерел, життєвого досвіду.
Дз: стр:68, дати відповідь на запитання.
ЯДС: Які бувають рослини?
21.11
Математика: Запис та читання трицифрових чисел. Розв’язування задач, що містять непряме збільшення (зменшення) числа.
Відеоурок
Дз: стр:85-86 №498, №499
Українська мова: Розвиток
зв’язного мовлення. Написання переказу
тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна
пригода на річці».
ЯДС: Чому грунти потребують охорони?
08.11
Математика: Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Складання і розв’язування задач та рівнянь.
Відеоурок
Дз: стр:69 №409, №410
Українська мова: Розвиток
зв’язного мовлення. Побудова розповіді за
коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча
пригода».
Читання: Народ вчить, як на світі жити. Прислів’я. Особливість змісту і побудови.
Дз: стр:56, вивчи 2 прислів'я на вибір.
ЯДС: Узагальнення та систематизації знань.
07.11
Математика: Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. Обчислення виразів.
Відеоурок
Дз: стр:68 №399, №400
Українська мова: Розрізнення спільнокореневих слів і різних форм одного слова. Написання
розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту.
Дз: стр:50 впр:8
ЯДС: Які властивості має повітря? Практична робота
Дз: стр:103-106, прочитай, дай відповіді на запитання.
06.11
Математика: Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами.
Відеоурок
Дз: стр:66 №388, №389
03.11
Математика: Повторення таблиць множення та ділення. Задачі на ділення на число. Складання виразів за текстами.
Відеоурок
Дз: стр:66 №388, №389
Дз: стр:53-55, прочитати, дати відповідь на запитання.
ЯДС: Яка роль повітря у природі?
Дз: стр:99-103, прочитай, дай відповіді на запитання.
02.11
Математика: Задачі на суму двох добутків. Складання задач за моделями, малюнками.
Відеоурок
Дз: стр:64 №380, №381
Читання: Народні пісні.
Тематика народних пісень. Українська народна пісня «Три товариша».
Українська мова: Спостереження за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення
про нульове закінчення. Відновлення деформованих речень. Складання і
записування розповіді за поданими запитаннями.
Дз: стр:47 впр:7
Читання: Народні пісні.
Тематика народних пісень. Українська народна пісня «Три товариша».
Дз: стр:52-53, прочитати, дати відповідь на запитання.
1.11
Математика: Складання виразів за схемами й текстами. Розв’язування задач на знаходження суми двох добутків. Порівняння виразів.
Відеоурок
Дз: стр:62 №370, №371
Українська мова: Визначення закінчень у словах. Проведення інтерв’ю за поданими
запитаннями на основі прочитаного тексту. Написання розгорнутої відповіді на
запитання.
Дз: стр:45 впр:7
Читання: Робота з дитячою книжкою.
А.Давидов « Вовчі каверзи».ЯДС: Чому вода потребує охорони?
31.10
Математика: Таблиці множення числа 9 і ділення на 9.Складання і розв’язування задач за їх моделями. Задачі на периметр квадрата.
Дз: стр:60 №360, №361
Українська мова: Розрізнення коренів з однаковим звучанням, але різним значенням.
Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною .
Дз: стр:43 впр:9
ЯДС
Які речовини розчиняються у воді? Дослідження.
30.10
Математика: Задачі з величинами: продуктивність, час роботи, виконана робота. Задачі з буквеними даними.
Дз: стр:58-59 №349, №350
Українська мова: Спостереження за чергуванням приголосних звуків у коренях слів.
Складання розповіді за поданими запитаннями.
Дз: стр:стр:41 впр:7
ЯДС
Технологічна галузь.Чарівні перетворення.
«Кленові листочки».
Фізична культура: Організаційні
вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Повільний біг. Рухлива гра «Гуси-лебеді»
20.10
Математика: Задачі на четверте пропорційне другого виду. Рівняння. Побудова кола і трикутника.
Дз: стр:57 №342, №343
Читання: Українська народна казка
«Вечірник, Полуночник і Світанок». Встановлення причинно-наслідкових зв’язків
між подіями казки. Вибірковий переказ частин твору.
Дз: стр: 47-51, прочитай дай відповіді на запитання.
Мистецтво: Поняття: портрет. Розглядання зображень людини. Алгоритм зображення обличчя людини. Практична робота «Автопортрет».
ЯДС: Де ховається вода? Які властивості має вода?
Фізична культура: Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа»
19.10
Математика: Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного з буквеними даними. Види трикутників. Складання рівнянь за текстами.
Дз: стр: 56 №332, №333
Українська мова: Розвиток
зв’язного мовлення. Написання переказу
тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня».
Дз: Прочитай свій переказ, якщо знайдеш помилки - виправ ії.
Намалюй кольоровими олівцями ілюстрацію до тексту.
Читання: Образ народного героя. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка». Які події казки засвідчують, що вона героїчна? Які чарівні події відбуваються в казці? Ознаки, що характеризують головного героя. Розвиток прогностичних умінь. Підготовка до стислого переказу казки.
Дз: 
18.10
Математика: Таблиці множення числа 8 і ділення на 8. Ускладнені задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова геометричних фігур.
Дз: стр:54-55 №324, №325
Українська мова: Спостереження за чергуванням голосних звуків у коренях слів. Написання
розповіді про своє бажання з поясненням власної думки.
Дз: стр:39 впр:8
Читання: Робота з дитячою книжкою.
Твори дитячих видавництв. « По одному ковтку-найслабкішим»,« Не забувай про джерело»."Не забувай про джерело"
ДЗ: стр:34-35 №202, №203, пригадай одиниці вимірювання.
Дз: стр:20-21, прочитай, дай відповіді на запитання: Яке геніальне відкриття зробили наші предки?
ДЗ: стр:32 №192, №1933, повтори таблицю множення і ділення на 5.
Українська мова: Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на
запитання з обґрунтуванням власної думки.
ЯДС: Технологічна галузь. Між минулим і майбутнім .
«Пухнасті айстри з бабусиного саду».
17.10
Математика: Аналіз діагностувальної роботи.Обчислення виразів на 2–3 дії. Розв’язування задач різними способами.
Дз: стр:53 №315, №316
Українська мова: Розпізнавання і добір спільнокореневих слів, виділення у них кореня.
Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки.
Дз: стр:37 впр:8
ЯДС: Які тіла нас оточують і з чого вони складаються?
16.10
Українська мова: Визначення кореня в словах. Формування уявлення про спільнокореневі
слова. Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного
тексту. Написання розгорнутої відповіді на запитання.
Дз: стр:35 впр:7
ЯДС: Які бувають явища природи?
13.10
Математика: Розв’язування задач з поступовим складанням виразів. Задачі з буквеними даними. Дії з іменованими числами.
Дз: стр:51 №305, №306
Читання: Література рідного краю (місто, район, село). Шкільна преса — майбутні письменники серед нас. Зустріч з митцем.
ЯДС: Як провести вимірювання?
12.10
Українська мова: Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова».
Читання: Узагальнення за розділом. Ігрові завдання. Групова робота.
11.10
Математика: Складання та розв’язування задач за короткими записами. Рівняння. Складання виразів за таблицею.
Дз: стр:48 №286, №287
Українська мова: Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.
Читання: Робота з дитячою книжкою. Б.Комар «Бджолиний мед».
10.10
Математика: Задачі на знаходження четвертого пропорційного з величинами: норма витрати, кількість, загальна витрата.
Дз: стр:46 №276, №277
Мистецтво: Поняття сюїта. Слухання М.Равель. Сюїта «Моя матінка Гуска». Перегляд фр. к/ф. «Червона
Шапочка». Розучування «Пісня Червоної Шапочки» м. О.Рибнікова, сл.. Ю. Михайлова
Українська мова: Спостереження за словами, які звучать однаково, але мають різні
значення. Написання розгорнутої відповіді на запитання.
Дз стр:33 впр:7
ЯДС: Як провести спостереження?
09.10
Математика:Таблиці множення числа 7 і ділення на 7. Розв’язування та порівняння задач. Побудова квадрата за його периметром.
Дз: №266, №267 стр:45
Українська мова: Розвиток
зв’язного мовлення. Написання розповіді
за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік».
ДЗ: намалюй чим би ти хотів зайнятися на пікніку.
ЯДС: Технологічна галузь. Між минулим і майбутнім.
«Попелюшка».
06.10
Математика:Співвідношення між масою одного предмета, кількістю та загальною масою. Задачі на четверте пропорційне. Побудова прямокутника.
Дз: стр:43 №255, №256
Фізична культура: Організаційні
вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, ходьба зі
зміною частоти кроку. Біг “протиходом”. Рухлива гра “Гуси-лебеді”
05.10
Математика: Задачі на знаходження четвертого пропорційного. Побудова квадрата. Порівняння виразів.
Дз: стр:41 №245, №246
Читання: Для чого читають книжки?
Казка Василя Сухомлинського «Спляча книга». Дз: стр: 34-35, прочитай, дай відповідь на запитання стр:35
Дз: стр:64-65, пригадай правила безпечної роботи в інтернеті.
04.10
Математика: Співвідношення між ціною, кількістю й вартістю. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутника за периметром і однією стороною.
ДЗ №235, №236 стр:39-40
Українська мова: Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на
задану тему за опорними словами.
ДЗ впр:9 стр:24
Читання: За Олександром Єфімовим «Друкар книг, перед тим
небачених».
Створення тематичної павутинки до слова друк.Дз стр:33-34, Що нового ти дізнався(-лася)?
Мистецтво: "Що нам осінь принесла?"
03.10
Математика: Таблиці множення числа 6 і ділення на 6. Складання задач за малюнками та числовими даними.
Дз стр:38 №224, №225
Українська мова: Діагностувальна робота. Списування "Осінь у парку"
02.10
Математика: Визначення часу за годинником. Задачі на час. Порівняння іменованих чисел.
ДЗ стр:36 №212, №213
Українська мова: Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у
користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання
тексту з обґрунтуванням власної думки.
ДЗ впр:7 стр:22
ЯДС: Технологічна галузь. Між минулим і майбутнім . «Мамонтенятко Монті».
29.09
Математика: Міри часу. Століття. Секунда. Співвідношення між мірами часу. Знаходження значень виразів із двома змінними.
ДЗ: стр:34-35 №202, №203, пригадай одиниці вимірювання.
Фізична культура
Організаційні
вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рівномірний біг до
900 м. Рухлива гра «Горішки»
ЯДС: Традиції моєї сім'ї.
28.09
Читання: Перевіряю свої досягнення за розділом "Здрастуй, рідна школа і мій третій клас"
Математика: Таблиці множення числа 5 і ділення на 5. Складання і розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів.
27.09
ЯДС: Що я знаю про історію свого роду.
Українська мова: Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про
власні вподобання.
Дз: стр:19 впр:7
Математика: Таблиці множення числа 4 і ділення на 4.Складання рівнянь за текстом.
Дз: стр:31 №181, №182
Читання: Оповідання Марії Манеру
«Шарлотта отримує... 13 балів!». Характеристика головного персонажа. Збагачення
мовлення фразеологічними зворотами.
Дз: стр:14-15, опрацюй оповідання Марії Манеру «Шарлотта
отримує... 13 балів!».
26.09
Математика: Табличне ділення на 2 і 3. Задачі, що містять дію ділення. Рівняння.
Дз стр:29 №172
Українська мова: Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів
шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування
розгорнутої відповіді на поставлене запитання.
Дз: стр:17 впр:11
Мистецтво
Фізична культура (працюємо асинхронно)
Організаційні
вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та
обмеженій опорі (низька колода). Танцювальний крок «притупування».
Рухлива гра «Горішки»